Montag, 16. Januar 2012

Tag 15, Crazy January Challenge 2012.

Letzter Tag!!! Das soll eigentlich mit Petit Point gestickt werden, aber bei mir schaut das unmöglich aus und deshalb sticke ich es mit Kreuzstich über einen Faden. Diese Motiv habe ich auch schonmal gestickt gehabt, aber über 2 Fäden und dann als Kissenbezug verarbeitet. ...habe ich auch an eine liebe Freundin verschenkt.
Last day!!! This motif is supposed to be stitch with petit point. I am not good at all doing that stitch and that's why I do cross stitch over one. I've stitched this motif over two once before already and made a pillow case for a finish. ...don't have it anymore, because I gave it away to another very sweet friend of mine.
Le Bonheur des Dames, Winterkinder

Kommentare:

Elke hat gesagt…

Tolles Muster Margit , gefällt mir sehr gut.
LIebe Grüße aus Oberösterreich sendet dir Elke

Nicky hat gesagt…

Cute and seasonal!

Annerose hat gesagt…

Wow, ich bewundere dich, so klitzeklein und so schön.
Liebe Grüße Annerose

CATHI hat gesagt…

Na, endlich zu Ende, was? ;o) Klasse Motiv!

LG Cathi

Laurie in Iowa hat gesagt…

That motif is so sweet. I can see why you wanted to stitch it again for yourself.

Carol hat gesagt…

What a cute piece, Margit!! I look forward to watching you stitch it :)

Edit hat gesagt…

Another lovely design. Can't wait to your progress on your challenge pieces. They are all so beautiful that it will really be a pleasure to watch them as you stitch.

Have a great weekend!

Sabine R hat gesagt…

Die Winterkinder sind echt toll!!!

Brigitte hat gesagt…

Die Projekte, die du ausgesucht hast, sind alle wunderschön und versprechen ein tolles Stickerlebnis. Vor allem die Winterkinder haben es mir angetan. So schön ...

Anonym hat gesagt…

Hi Margit. I've just found your website and really love this design you're working on. Would you please tell me where I could get a copy of it? What book it is in?
Many thanks,
Val