Dienstag, 27. Dezember 2011

Weihnachtsgeschenk für Sylvia.

Meiner Freundin Sylvia habe ich für ihren Quilt wieder ein Motiv von L'R de rien zu Weihnachten auf 16er Leinen über 2 Fäden gestickt.
Von meinen Geschenken, die ich von ihr erhalten habe, werde ich diese Woche noch ein Bild machen und einstellen.
L'R de rien "Les Jardins et les Coeurs"
I've stitched another L'R de rien motiv for my dear friend Sylvia's quilt for Christmas. Stitched over two on 40 count linen.
I'll take a picture of the gifts that I received from her this week also and post it.

Kommentare:

Laurie in Iowa hat gesagt…

It's a lovely piece. Congrats on your finish.

CATHI hat gesagt…

Einfach nur klasse! :o)

LG Cathi

Michelle hat gesagt…

Beautiful stitching!

Michelle hat gesagt…

Gorgeous! I know she'll love it!

Nicky hat gesagt…

Lucky Sylvia - that is one lovely present!

Edit hat gesagt…

It is so beautiful, Margit. Sure that quilt will be the loveliest one ever!

Wishing you all the best for 2012!