Mittwoch, 20. April 2011

Tag 3, Crazy January Challenge 2011.

Noch 7 Teile sind übrig, die ich sticken muß!!! Heute wurde der Christmas Sampler-Jenny Bean fertig. Leider ist dieser Rahmen etwas zu groß.
I have 7 patterns left zu stitch on the challenge!!! Today I finished the Christmas Sampler-Jenny Bean. It's just to bad, that this frame is a little too big.
Hier ist der Ausschnitt vom Haus. - Here is the part with the house. ...und der kleine Spruch. - ...and the little sentence.
Wie man sieht habe ich wieder mal einiges geändert. Als Jahreszahl habe ich 2011 gestickt, damit ich mich daran erinnern kann, wann das Challenge war. Auch habe ich die letzte Zeile nicht gemacht.
As you can see, like so many times I did some minor changes. I stitched 2011, so I can remember the year of the challenge and I did not stitch the last row. Gestickt habe ich wieder über einen Faden und die fertige Größe ist: 9.5 x 11.2 cm. --- I stitched it again over one. The finished size is: 3.7 x 4.4 inch.

Kommentare:

CATHI hat gesagt…

Wunderbares Finish! Du bist fleißig, was die Challenge angeht... Klasse! :o)

LG Cathi

Ranae hat gesagt…

Pretty! Love the finished JB

Suzanne hat gesagt…

Another beautiful finish, well done! I can't believe that you have the patience to stitch all the pieces over one, what is your secret?

Edit hat gesagt…

So beautiful!!! I really love it! The frame is really pretty with it, so I hope you can find the size you want.