Montag, 22. März 2010

Exercise for people over 50... ☺

Begin by standing on a comfortable surface, where you have plenty of room at each side. With a 5-lb potato bag in each hand, extend your arms straight out from your sides and hold them there as long as you can. Try to reach a full minute, and then relax.
Each day you'll find that you can hold this position for just a bit longer. After a couple of weeks, move up to 10-lb potato bags.
Then try 50-lb potato bags and then eventually try to get to where you can lift a 100-lb potato bag in each hand and hold your arms straight for more than a full minute. (I'm at this level.) After you feel confident at that level, put a potato in each bag.

Kommentare:

Carol hat gesagt…

Still laughing at this one, Margit!! Thanks for sharing :)

Labores de Mercedes hat gesagt…

LOL, LOL, I saw it when you mailed it and I'm still laughing.

~ Stitchin Sweet Sue ~ hat gesagt…

Oh Margit, FINALLY an exercise I can do~lol!

xoxo

Sabine R hat gesagt…

I'm not sure... wouldn't it be better to start with half a potato? No point overdoing it...
:D

stitchenmylifeaway hat gesagt…

You made my day!! I'm at the 10 pound bag stage. {teehee}
Shay

Diane hat gesagt…

Hilarious! Perfect for me!

Clothilde d'Adamo hat gesagt…

Hallo, ich fand deinen Blog auf google, und ich liebe was du tust.

Ich glaube, trotz meiner Bemühungen und die meiner Übersetzer, dass in wenigen Worten werden Sie verstehen, dass ich nicht Deutsch bin!

Ich bin eine Französisch kreative Kreuzstich und organisiere ich eine Lotterie auf meinem Blog.

Diese Lotterie hilft sparen 14 Netze meiner Schöpfung.

Für weitere Informationen können Sie sich gerne an:
http://lesoursdeclothilde.over-blog.com

Die Webseite ist leider nur in Französisch und Englisch, , aber wir (Französisch)sind überzeugt, dass die Deutschen sind viel better als uns in Englisch (das musst sicher sein!)

Ich hoffe, dass meine Nachricht nicht allzu unverständlich, und wenn nicht, zumindest werden Sie lachen!

Bald auf meinem Blog