Samstag, 22. November 2008

Christmas Row.

Meine Winter Row habe ich gestern fertig gestickt. Hat etwas länger gedauert, weil ich Weihnachtsstickereien dazwischen geschoben habe. Ich habe sie, wie alle meine anderen Rows auf 16er Leinen. Auf diesen Stoff sticke ich in der letzten Zeit ab liebsten.
My Christmas Row is finished since yesterday. It took me a little longer this time because I did some Christmas stitching also. I did it on 40 count linen also. At the present time I prefer to work on this fabric.

Kommentare:

Sabine R hat gesagt…

Schöön ist sie geworden!!! Da warst Du gestern ja noch ganz schön fleißig!!!
LG und ein schönes Wochenende,
Bine :o)

Mama Joan hat gesagt…

Great job Margit. You have been a busy stitcher.

corinna hat gesagt…

so pretty
i love it
keep up the lovely work
slow to get done
i think not
i read your blog and think
wow
smiles

Suzanne hat gesagt…

Wow, it's so hard to keep up with all your stitching. I love all your stitching, especially your Christmas Row.

Thanks for sharing those things about yourself. I love Italian food as well, but I am lucky, both of my parents are from Italy and my grandmothers cook very traditional Italian dishes.