Mittwoch, 19. November 2008

Austausch.

Meine liebe Stickfreundin Joan hat unseren Austausch erhalten. Dieses Säckchen und das Herz habe ich ihr aus dem Elsaß mitgebracht. My dear stitching friend Joan received my part of our exchange. The little bag and the heart I bought for her in France.
Dann habe ich dieses Ornament für sie gemacht. Mein erstes "Pinkeep" und ich bin sehr stolz darauf, weil es meiner Meinung nach super geworden ist.
Than I made her that little ornie. It is my very first pinkeep and I am sooo proud of it, because I think it came out very well!
Dies ist das Quadrätchen, was ich für sie gestickt habe. And this is the little square that I stitched for her.


Kommentare:

Sabine R hat gesagt…

OOOOOOOOOOOOOH, die Glückliche!!! Deine gekauften Sachen sind ja schöön - aber Deine selbstgemachten... wow!!!! Dein Pinkeep ist SUPER geworden!!! Und dieses Quadrat... herrlich!!!

Mama Joan hat gesagt…

I love my exchange. I am so excited that we have decided to do these exchanges. I enjoy our stitching friendship.

Suzanne hat gesagt…

Margit, you have been tagged! Check out my blog.