Dienstag, 11. November 2008

Austausch.

Heute hatte ich eine Email von Deborah, daß sie meinen Austausch erhalten hat und daß sie sich gigantisch darüber gefreut hat. Wir hatten uns für Motive von Shepherd's Bush entschieden, da Deb kleine Leute mag. Sie hat mir wunderschöne Komplimente gemacht. Leider geht es ihr nicht so gut und ich hoffe, daß für sie bald alles wieder im "grünen Bereicht" ist. Today I had an email from Deborah that she received my squares. She gave my very nice compliments on them and she also said that she really loves them. We made the desicion to stitch motifs from Shepherd's Bush since Deb likes little people. The sad thing is, that she does not feel well at the moment but I hope for her that everything turns out well.

Kommentare:

Sabine R hat gesagt…

Wie schöööön!!! Wen muss ich bestechen, dass Du auch mal meine Parnerin wirst??? ;-)

Julianne hat gesagt…

Margit,

Thanks so much for visiting my blog and leaving me information about the Shepherd's Bush design that you stitched for F&S. I'm going to post a link to your blog so that I can visit you regularly.

Suzanne hat gesagt…

I love the design you have stitched, I think the Shepherds Bush people are so cute.