Samstag, 13. September 2008

Austausch.

Meine Austauschpartnerin Suzanne aus Australien hat schon letzte Woche ihre Teilchen von mir bekommen. Suzanne und ich hatten uns für einen LHN/CCN Austausch entschieden und ich habe ihr dann "Ladybug, Ladybug" von LHN gemacht. Ich hatte viel Spaß, diese Quadrate für sie zu sticken.

My exchange partner Suzanne from Australia received her squares from me last week already. Suzanne and me decided to do a LHN/CCN exchange and I made her the design "Ladybug, Ladybug" from LHN. I had lots of fun stitching those squares for her.

Kommentare:

Sabine R hat gesagt…

Das Teil ist auch superschön, das glaub ich gerne, dass ihr das gut gefallen hat!!! Und die Post war auch richtig flink, gelle?
LG Sabine

Suzanne hat gesagt…

I really love the design you chose. I am very impressed with your stitching, it's so very neat and precise.

I can't decide between finishing them as a pillow or as a pinkeep. I did my first pinkeep finish yesterday and I am not sure how I feel about the finish yet.